Sunday 15 December 2019

Review Produk :: Marjane Oil by JRM

This is my 3rd bottle of marjane oil..macam mak pernah bagitahu..kalau produk tu tak ok..selalu samaada tak repeat atau tak habis pun satu botol, dah buang..mak beli dengan agent..1 botol RM43, harga asal RM50..







Abaikan tangan gemok aydan kat sebelah kotak tu ya..sibukkk jee




Kalau tengok kat laman web JRM, info mengenai marjane oil ni macam kat bawah :



  • Kehebatan ekstrak minyak kekacang seperti kacang marula daripada Afrika selatan yang juga bermanfaat sebagai Organic Antioxidant Face Oil, memberi kesan yang terbaik untuk kesihatan kulit wajah.
  • Kombinasi ekstrak minyak kekacang dan herba eksklusif menjadikan kulit lembap, tegang, halus, gebu, dan melindungi kulit daripada kesan jeragat yang mengurangkan seri wajah.
  • Mengandungi super antioksidan untuk melindungi kulit daripada kerosakan matahari dan radikal bebas penyebab utama penuaan dan kedutan dan jeragat.
  • Keberkesanan Marjane Oil yang membantu mengurangkan kedutan, membantu masalah kulit kering dan bersisik, memantu memulihkan kulit kusam serta membantu menghilangkan jeragat menjadi produk terbaik pilihan wanita.



Kotak dia besar untuk botol yang cinonet ini..1 botol tu dah habis


Ia adalah sejenis minyak ya, tapi minyak yang ringan..bau dia sedap

So far macam tak nampak kesan yang ketara sangat untuk kulit, tapi me still repeat kalau dah habis..satu yang mak perasan, dulu rajin juga jerawat hinggap kat dahi kalau stress, atau nak period but sejak pakai marjane oil ni, susah juga jerawat nak tumbuh..tumbuh tu tumbuh juga, tapi tak teruk laaa macam sebelum pakai....salah satu sbb mak still pakai adalah sbb ingredient marjane oil ni ada shea butter dan olive oil, 2 ingredient yang baik untuk kulit...if botol yang ketiga ni habis me akan repeat? definately yes!!..selalu mak akan pakai after sembur Rose Spring Water by JRM juga..apa salah nya support local product kalau produk tu berkualiti kan??



No comments:

Post a Comment