Saturday 24 March 2012

From chesnutberry wordpress to shanazim blogspot!

Hi there...Salam semua..

Sebelum ini saya berblog di chesnutberry.wordpress.com...ketika saya bujang dan baru menempuh alam rumahtangga..sekarang nak beralih ke blogspot..oleh kerana suami saya minta saya buat blog untuk family pulak...Family saya : Sha + Nazim + baby in tummy + baby to be soon = shanazim.blogspot...


Gedik jer kan...tapi, tape laaa...memandangkan en suami telah memasang internet di rumah (sbb encik suami tahu saya bosan bila dia kerja luar), maka saya pun dengan niat untuk menyokong, maka saya pun buka la account baru untuk family...insyaallah akan di kemaskini dan bukan nye terabai semasa di chesnutberry.wordpress..okey, cukup untuk pengenalan dahulu..akan dikemaskini dari masa ke semasa yer..Good Night, sleep tight!

No comments:

Post a Comment